Thursday, 31 May 2012

yesterday post.



Assalamualaikum. sekarang jam sudah menunjukkan pukul 2.40 pagi . HAHA aku baru habis calling with him . waaaa, indahnya dunia kalau hari-hari mcm nie. ber-calling dengan dia sampai lewat malam dan dia nyanyikan lagu 'sudah cukup sudah'. you know, its very nice okay. very very very nice ! hello guys, do you hear me ?! ;O Hahaha. hope you still there . hmmm you know, dia sudah lama tak bwt aku mcm nie. i means layan aku dgn baik, say something that make me speechless . pokoknya aku mcm princess .___. nevermind, skrg aku macam maw lompat pergi rumah dia . mcm dia kata "if i were a jumper, i want jump to her house" . Haha fine. azam, i'm speechless really speechless. now berguling-guling di katil . Haha. and mention you in twitter. tak peduli dgn org lain sudah. seriously, nie lah rahima. rahima akan bwt apa yg dia suka dan takkan peduli tanggapan org lain tentang dia. Haha teruk kan ? tuh lah salah satu habit aku yg perlu di hindari. sbb susah juga tue. nanti banyak fitnah -..- islam suruh kita hindari fitnah kan ? Eh kenapa tiba2 aku berceramah pulak nie? lol . anyway, nie best day eva lah . aku harap my relay terus mcm nie. weh skrg dah jam 3 ? aku rasa mcm baru jam 12 . habislah esok . mesti bangun lambat nanti. Haha k night ;*

No comments:

Post a Comment

Lots of love from me.