Saturday, 8 December 2012

#Istanbul Beby Datang x


Hai and assalamualaikum.
Lama dah tak update blog. but wait. who cares ;3 huhu. so new skin! hello! I'm already fifteen. err 7 days ago. tadi baru ja chat dgn kwan. dia ada masalah yg sgt besar. boyfren dia di jodohkan dgn org lain.. ya ampun, waktu dia mengadu tu.. ya allah sedihnya T.T boleh rasa apa yg dia rasa. ahhh terus terfikir mcm mana kalau aku di tempat dia. mesti sakit. uhhhh -.- mcm cerita istanbul tu 'dua hidup yang sudah lama sebati, susah hendak dileraikan.' hahahaha entah betul ka ayatnya tu atau tidak. tapi lebih kurang begitu lah. kan? hehe. betul lah pepatah tu. bila kita dah biasa dgn org tu, apalagi kalau dah lama. peh susah la nak lepaskan. sangat sangat susah. but i wonder lah, awal juga ibu lelaki tu mau jodohkan anak dia. fuyoh baru habis pmr bah ni. mati. bercouple pun bapa aku belum sruh lagi. hehehe tapi aku couple juga. muahahahhaha. tapi kan, mana boleh paksa-paksa bah dalam hal jodoh ni. haish rasa sgt tak adil lah. ee ntah lah. cuma boleh doakan kawan aku tu dapat lupakan lelaki yg tersangat la suweeeet itu. uew.



Azam pergi indon tanggal 3 hari tu. ahhh i really miss him :/ susah juga maw contact dgn dia skrg. tapi harap dapat jumpa dia nanti bila dia balik. huhu really hope! eh kamurang, sudah nmpak ka cerita 'istanbul aku datang' tu? wah sumpah best gila! eee sukanya. tambah rasa berkobar-kobar ni mau pergi belajar di luar negara. omg. plus lisa comel di situ awww. gaya tomok tu serupa dgn boypren aku. thats why tiap kali bila tomok pujuk lisa, pehh aku tak boleh nmpk! aku tak boleh nampak! habis aku teriak depan tv. bapa aku baling kasut kang hahaha. tapi serius gaya diorang serupa. tambah pula time tomok pujuk lisa suruh pndah rumah then tepuk peha lisa tu. wew pandangan mata dia! yes pandangan mata dia serupa dgn azam. ahh telerai rindu dgn azam bila nmpk tomok. thats why ndak pernah boring nmpk cerita tu and maw tengok lagi esok! hahahaha gilerr. tapi tak puas hati la time tomok curang. ish snang2 ja dia curang kan sdgkan diorang dah lama. fuyooo. tak suka la ending dia :/ haihhhh. tapi salah tomok juga! ish tapi kalau aku tempat lisa mungkin aku akan pilih tomok kot, sbb aku seorang yg susah nak melepaskan. ececeh hehehehe. okey lah mesti tidur sbb kain belambak menunggu untuk di cuci. oke xoxo korang, beby. 'ala-ala dlam cerita istanbul' hahahahaha publish! :p


No comments:

Post a Comment

Lots of love from me.